بانک تجربه

شبکه اجتماعی تجربه

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ق.ظ


بیل گیتس، مایکل شوماخر، سرهنگ علیفر، محمد رضا علیمردانی، بنیانگذار بزرگ ترین و درآمدزا ترین شغل‌های دنیا، حادثه دیدگان تصادفات و دعواهای خانوادگی و.... تجربیاتشان در برنامه اندرویدی و وبسایت تجرِبه، ثبت شده است!

شما چطور؟!

با نصب این برنامه اندرویدی به صورت کاملا مفید و مختصر و جامع، روزانه تجربیات بسیار جذاب افراد مشهور، حادثه دیده، ایثارگر، ورزشکار و بازیگر را از سراسر دنیا دریافت کنید.

همچنین تجربیات خود و دوستانتان را برای ما ارسال می‌کنید تا در معرض نمایش عموم کاربران قرار گیرد و ضمن ارائه بازخورد به شما از آنچه راهکار شما در زندگی به عنوان یک تجربه مناسب بوده است بهره مند شوند.

خواهران به هم چسبیده، بوی خوش علاقه، آرامش واقعی، در انتظار ستاره، مرد غریبه در بانک، کارآفرینی پس از 2.5میلیارد بدهکار شدن!، پاداشِ شکست ناپذیری، حرکت موثر برای نجات کودک و .... از جمله تیترهای این مطالب مفید و جذاب هستند که روزانه به صورت آنلاین در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار می‌گیرند.

از حوادث تلخ و شیرینی که هست
و نمیتوان روبرو گفت! و فقط بایدنوشت...

دانلود از کافه بازار:
https://cafebazaar.ir/app/ir.mobipro.tajrebe/?l=fa

مایکت:
https://myket.ir/app/ir.mobipro.tajrebe/?lang=fa

کندو:
http://cando.asr24.com/app.jsp?id=12701636&package=ir.mobipro.tajrebe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی